Loading...

اخبار

مقایسه آیفون یازده و دوازده

نوشته شده در : 2020/10/22 - 10:32
اپل ساعاتی پیش از جدیدترین محصولات خود رونمایی کرد. آیفون ۱۲ به‌عنوان نسل جدید گوشی‌های آیفون پیشرفت‌هایی نسبت به آیفون ۱۱ داشته است.

اپل آیفون ۱۲ را ساعاتی پیش رونمایی کرد. این محصول در مقایسه با آیفون ۱۱ پیشرفت‌های چشمگیری داشته است. از جمله این پیشرفت‌ها می‌توان به نمایشگر OLED اشاره کرد. اپل سال گذشته در آیفون ۱۱ از پنل IPS بهره گرفته بود و استفاده از OLED را به مدل‌های پرو و پرو مکس محدود کرده بود. دوربین و قابلیت شارژ بی‌سیم MagSafe از دیگر پیشرفت‌هایی هستند که در آیفون امسال شاهد هستیم.

این محصول همانند نسل پیشین خود از نمایشگر ۶.۱ اینچی بهره می‌گیرد. اما پنل گوشی جدید از LCD به OLED ارتقا پیدا کرده است. آیفون جدید در اطراف نمایشگر از لبه‌های آلومینیومی برخوردار است. شاخصه‌ای که پیش از این در آیپد پرو و iPad Air و البته آیفون ۴ دیده بودیم. بریدگی بالای نمایشگر معروف آیفون‌ها همچنان به قوت خود باقی است؛ هرچند حاشیه‌ی اطراف نمایشگر به لطف ارتقا به OLED کاهش یافته است.

روشنایی نمایشگر آیفون ۱۲ از ۶۲۵ نیت در نسل قبل به ۱۲۰۰ نیت ارتقا پیدا کرده است. پشتیبانی از دالبی ویژن، HLG و HDR10 از ویژگی‌های نمایشگر آیفون ۱۲ است. اپل برای محافظت از نمایشگر محصول جدید خود از پوششی با نام سپر سرامیکی (Ceramic Shield) بهره گرفته است؛ سرامیک شیلد شاخصه‌ی جدیدی است که نه در آیفون ۱۱ و نه در هیچ‌یک از محصولات پیشین اپل وجود نداشته است.

دسته : تکنولوژی منبع : زومیت بازدید : 790

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!